Λόγω των πολλών εργασιών και της εξεταστικής του Ιανουαρίου (την οποία την έχω πάρει στα σοβαρά!), αυτόν τον μήνα δεν βγήκα σχεδόν καθόλου έξω για ψώνια. Φρόντισα ωστόσο, το κλασικό ραντεβού με το online shopping να μη το χάσω.
Όπως είδατε στο προηγούμενο ποστ είχα την πρώτη μου επαφή με τη Nars, μέσω του ευρωπαϊκού site της ( narscosmetics.eu). Από εκεί αγόρασα το καλύτερο foundation που έχω φορέσει ποτέ, και αυτό δεν είναι άλλο από το Sheer Glow Foundation. Αν και είμαι λιπαρή και συνήθως αποφεύγω προϊόντα που αναγράφουν στη συσκευασία τους τις λέξεις glow, radiance, shine κλπ μετά από πολλά reviews ατόμων που έχουν παρόμοιο τύπο δέρματος με μένα, αποφάσισα να το δοκιμάσω. Το Sheer Glow είναι το foundation που βελτιώνει την υφή του δέρματος και δείχνει σαν να μη φοράς μεϊκ απ. Έχει εξαιρετική κάλυψη, καλύπτει τα σκούρα σημάδια που αφήνουν τα σπυράκια μου, αλλά χαρίζει κιόλας το πιο φυσικό αποτέλεσμα. Δεν είναι foundation που χαρίζει εξαιρετική λάμψη, ούτε έχει ματ τελείωμα, είναι κάπου στη μέση εκεί που οι δυο πλευρές συναντούν το φυσικό αποτέλεσμα.
Είναι μοναδικό και πραγματικά δεν έχω λόγια να πω πόσο πολύ το έχω λατρέψει!
(αν σκοπεύετε να αγοράσετε από το narscosmetics.eu θα βρείτε σ'αυτό το ποστ 2 κωδικούς για να πάρετε 2 δωράκια από τη Nars!)
Αυτό το μήνα εστίασα πολύ στο πρόσωπο μου, μιας και είχα αρκετές εξάρσεις με τα σπυράκια λόγω του άγχους και της διατροφής μου (άτιμες σοκολάτες!!). Σε μία σύντομη επίσκεψη μου στα Hondos Center πήγα στον πάγκο της Estee Lauder με σκοπό να δοκιμάσω το γνωστό Double Wear Foundation. Επειδή όμως είχα μόλις αγοράσει το Sheer Glow είπα να κατευθυνθώ προς το powder foundation. Έτσι λοιπόν αγόρασα το Double Wear Powder Foundation με το οποίο είμαι κατενθουσιασμένη. Καλύπτει τα πάντα χωρίς να φαίνεται άσχημο, και επίσης ταιριάζει απόλυτα με το χρώμα μου. Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που το πήρα, καθώς στις μέρες που βιάζομαι και δεν έχω χρόνο βάζω την πούδρα στα σημεία που έχω ατέλειες και φεύγω!
Αν χρειαζόμουν λίγο κονσίλερ για να έχω ακόμη καλύτερη λάμψη χρησιμοποιούσα το Full Cover από τη MUFE και στους μαύρους κύκλους το Pro Longwear από Mac!
Συνεχίζω με τον αγαπημένο συνδυασμό στα μάγουλά μου. Αυτόν τον μήνα κινήθηκα στις berry αποχρώσεις και προτίμησα να έχω λίγη λάμψη χωρίς να εντείνεται το πρόβλημα της λιπαρότητας μου. Γι αυτό το λόγο χρησιμοποίησα το Love Thing από τη Mac και πάνω από τα ζυγωματικά μου έβαζα από τη La Roche Posay την πούδρα Toleriane Teint. Η συγκεκριμένη είναι ότι χρειάζεται μια πολύ λιπαρή επιδερμίδα. Έχει την ιδιαιτερότητα να είναι ένα highlighter με σάτιν αποτέλεσμα. Δίνει φυσική λάμψη στα ζυγωματικά και μαζί με το ρουζ από τη Mac ήταν ο go-to συνδυασμός μου.
Αυτό το μήνα που τα χείλη μου λόγω κρύου ήταν αρκετά ξηρά χρησιμοποιούσα καθημερινά το raspberry twist lipstick από Κορρέ στην απόχρωση innocent. Κρατούσε ενυδατωμένα τα χείλη μου (λόγω του ελαίου που περιέχει) και παράλληλα έδινε απίστευτο χρώμα στα χείλη μου και τα έκανε ζουμερά!!
Ένα προϊόν περιποίησης προσώπου που χρησιμοποιώ ανελλιπώς είναι το Effaclar Gel από τη La Roche Posay, το οποίο θεωρώ το καλύτερο καθαριστικό προσώπου για λιπαρές και ακνεϊκές επιδερμίδες. Μαζί με το Clarisonic Mia 2 το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ και μόνο του το πρωί. Είναι το αγαπημένο μου εδώ και χρόνια (μαζί με το Dermopure Gel από την Castalia).
Ποια προϊόντα δεν αποχωριστήκατε εσείς αυτόν τον μήνα;;

No comments:
Post a Comment