Αυτό το blog είναι απόρροια της μεγάλης μου αγάπης για το μακιγιάζ.
Είμαι 21 ετών και σπουδάζω Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το πάθος μου όμως είναι το make up. Δεν το κρύβω πια. Και γιαυτό το λόγο αποφάσισα να το μοιραστώ μαζί με όλες εσάς τις beautyholics τον δικό μου εθισμό, να ανταλλάξουμε ιδέες και απόψεις και να γίνουμε μια μεγάλη παρέα.
Στο beautybymica δε θα βρείτε το νόημα της ζωής, αλλά θα βρείτε πολλά tips & tricks, ιδέες για μακιγιάζ και φυσικά πολύ make up!
Είμαι 21 ετών και σπουδάζω Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το πάθος μου όμως είναι το make up. Δεν το κρύβω πια. Και γιαυτό το λόγο αποφάσισα να το μοιραστώ μαζί με όλες εσάς τις beautyholics τον δικό μου εθισμό, να ανταλλάξουμε ιδέες και απόψεις και να γίνουμε μια μεγάλη παρέα.
Στο beautybymica δε θα βρείτε το νόημα της ζωής, αλλά θα βρείτε πολλά tips & tricks, ιδέες για μακιγιάζ και φυσικά πολύ make up!
No comments:
Post a Comment