Wednesday, October 23, 2013

Clinique Anti-Blemish Solutions Review

Αυτήν την εβδομάδα η Clinique έχει μία δελεαστική προσφορά, με την οποία γυρνάς το παλιό σου foundation, οποιαδήποτε εταιρείας, και αγοράζεις ένα καινούργιο με 14.90€. Ήταν δύσκολο να αντισταθώ σε μία τέτοια προσφορά, εξάλλου είχα αρκετά παλιά foundation που έπιαναν χώρο στο συρτάρι μου. Το θεώρησα μία καλή ευκαιρία να δοκιμάσω ξανά, μετά από πολύ καιρό, το anti-blemish solutions που προορίζεται για το δικό μου προβληματικό τύπο δέρματος. Το ακνεϊκό δέρμα. 







Αλλά ας μιλήσω πρώτα για το δέρμα μου.





Το δέρμα μου είναι λιπαρό με τάση ακμής. Είναι επίσης ευαίσθητο, έγινε μάλλον μετά από τη θεραπεία με ισοτρετινοΐνη. Εκτός από την ακμή, το άλλο μου μεγάλο πρόβλημα είναι η υπέρχρωση του δέρματος μετά από μεγάλα και βαθιά σπυράκια. Γιαυτό λοιπόν ψάχνω και δοκιμάζω foundation τα οποία έχουν υψηλή κάλυψη και καλή απόδοση χρώματος.



Το anti-blemish solutions είναι ένα make up αρκετά λεπτόρρευστο. Αυτό το χαρακτηριστικό του προδιαθέτει για μια εφαρμογή ομαλή, που δεν θα κλείνει τους πόρους και ούτε θα κάθεται στις λεπτές γραμμές. Κι όμως... Κάθεται στις πολύ λεπτές μου γραμμές, στους πόρους μου και δίνει γενικά ένα πολύ βαρύ αποτέλεσμα. Χρησιμοποίησα πολύ μικρή ποσότητα και ήταν σαν να είχα βάλει μία παλάμη από το προϊόν. Το δέρμα μου το ένιωθα στουμπωμένο και με πιο προφανές το πρόβλημά μου. Αντί να καλύπτει την ακμή μου αυτό... την τόνιζε.



Εκτός των άλλων οι κοκκινίλες που μου είχαν αφήσει παλιά μου σπυράκια ήταν εκεί. Κόκκινες-κόκκινες σαν να μην είχα βάλει τίποτα επάνω τους. Κι ας είχα δουλέψει τις συγκεκριμένες περιοχές περισσότερο από όλες.



Το τελευταίο πρόβλημα που έχω με αυτό το προϊόν είναι το χρώμα και η διάρκειά του. Αγόρασα το 02 Fresh Ivory το οποίο έχει ροζ τόνους, όχι μπεζ όπως επέμενε η κοπέλα στον πάγκο της Clinique, και το αποτέλεσμα εντελώς ψεύτικο επάνω στο πρόσωπό μου. Όσον αφορά τη διάρκεια... Στις περιοχές που έχω τη τάση να είμαι πιο λιπαρή, ακόμα και με primer που μειώνει τη λιπαρότητα και ενισχύει τη διάρκεια του foundation, δεν είχα καμία τύχη. Μετά από 20 λεπτά μετά την εφαρμογή το make up είχε εξαφανιστεί από εκείνες τις περιοχές.

Οι μόνες φορές που έδειχνε αψεγάδιαστο το πρόσωπο μου ήταν όταν ήμουν πολύ μακριά από τον καθρέπτη. Όμως αν είμαι σε κοντινή επαφή τα προβλήματα που προανέφερα φαίνονται ξεκάθαρα.

Εν κατακλείδι, το προϊόν αυτό δεν πρόκειται να το αγοράσω ξανά. Για 14,90€ ήταν μέτριο, όμως χειρότερο από πολλά drugstore foundation. Για τα 30€ που κοστίζει το θεωρώ, το λιγότερο, υπερτιμημένο.



No comments:

Post a Comment