Την Πέμπτη ξύπνησα νωρίς νωρίς.. Ήμουν αρκετά ενθουσιασμένη αφού η Mac, σε συνεργασία με τη Rihanna, λάνσαρε τη νέα φθινοπωρινή κολεξιόν για το 2013 τη "Riri Hearts Mac Collection" και ανυπομονούσα να την έχω στα χέρια μου!
Είχα ήδη κάνει κατάλογο με τα προϊόντα που ήθελα και απλά έμενε να τα αγοράσω. Ο μόνος λόγος για τον οποίο ανησυχούσα ήταν να μην εξαντληθούν με το που φτάσουν. Γι αυτό άλλωστε και το πρωινό ξύπνημα.
Το προϊόν για το οποίο ήμουν περισσότερο ενθουσιασμένη είναι η παλέτα σκιών "Her Cocoa". Γήινοι τόνοι με shimmer και satin τελειώματα και πλούσιες υφές... Δύσκολα θα μπορούσα να πω όχι. Η παλέτα αυτή μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί τόσο για καθημερινό μακιγιάζ όσο και για ένα θεαματικό βραδινό. Τη λάτρεψα ήδη. Όλες οι αποχρώσεις φωτίζουν τα μάτια και "ανοίγουν" το βλέμμα μου, και μπορεί να φορεθεί από όλες τις κοπέλες ανεξάρτητα από το χρώμα ματιών τους.
Αγαπημένη μου σκιά θα ήταν η κάτω αριστερή (δυστυχώς ούτε στη παλέτα, ούτε στο κουτί δεν αναγράφονται τα ονόματα των σκιών).
Η Mac είχε κυκλοφορήσει στην Αμερική άλλη μια συλλογή σε συνεργασία με τη Rihanna, τη "Riri Hearts Mac Summer Collection" στην οποία είχε λανσάρει το "Hibiscus Kiss" ένα blonzer (=blush & bronzer) σε μία κλασική συσκευασία Mac. Σε αυτή τη συλλογή παρουσιάζεται ξανά το ίδιο προϊόν με τη χρυσή-ρόζ συσκευασία, plus το καθρεφτάκι!
Προσοχή όμως! Το bronzer έχει πορτοκαλί τόνους οπότε αν είστε πολύ ανοιχτόχρωμη καλύτερα να το αποφύγετε γιατί θα δείχνει σαν να έχετε λερωμένα μάγουλα.
Το ρουζ πάλι είναι το τέλειο καλοκαιρινό ροζ- ροδακινί χρώμα! Δεν έχει πολύ έντονη απόδοση χρώματος, αλλά φωτίζει τα μάγουλα και δίνει ένα μοναδικό χρώμα υγείας. Το μόνο μειονέκτημα, η ποσότητα του.
To μοναδικό προϊόν για το οποίο μετάνιωσα που το αγόρασα είναι το Diamonds ένα Cream Color Base. Όχι λόγω της χρωματικής του απόδοσης ή της υφής του, το μόνο πρόβλημα που έχω με αυτό το προϊόν είναι το γεγονός ότι δεν ταιριάζει με τον τύπο της επιδερμίδας μου. Οπότε αν έχετε πολύ λιπαρό δέρμα καλό θα ήταν να μείνετε μακρυά από το Diamonds.
Και ο κύριος λόγος για το πολύ πρωινό μου ξύπνημα.
RiRi Woo.
Το κραγιόν που ήθελα και ανυπομονούσα από το καλοκαίρι να έχω στα χέρια μου. Δεν ξέρω τι μπορώ να πω γιαυτό το κραγιόν που δεν έχει ήδη ειπωθεί. Είναι μοναδικό αυτό το κραγιόν, σίγουρα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το κραγιόν του 2013.
Ακόμα ένα προτέρημά του για μένα είναι η υφή του. Είναι retromatte που με απλά λόγια σημαίνει ότι είναι πιο matte από τα κλασικά matte και μένει στα χείλη όλη την ημέρα. Ακόμα κι αν είσαι όλο το βράδυ με το αγόρι σου!
Η συλλογή αυτή είναι σίγουρα από τις αγαπημένες μου από τα Mac. Και τα χρώματα δεν είναι μόνο φθινοπωρινά, είναι για όλο το χρόνο. Αν λοιπόν θέλετε να επενδύσετε μία όμορφη συλλογή που μπορείτε να αξιοποιήσετε με πολλούς τρόπους!
Εσάς ποιό ήταν το αγαπημένο σας προϊόν από τη φθινοπωρινή συλλογή της Mac;







Πανέμορφα όλα!!!!!!Μεγάλη όμως αδυναμία έχω στα κραγιόν από MAC!!!!!!Τέλειο το χρώμα του κραγιόν που αγόρασες!
ReplyDeleteΜάρω από http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/